W jaki sposób możemy nawiązać współpracę?
Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Po zapoznaniu się ze szczegółami sprawy zaproponuję możliwe rozwiązania i przedstawię ewentualne ryzyka związane z każdym z nich.
Jakie są terminy realizacji? Czy można załatwić sprawę priorytetowo?
Zawsze przed nawiązaniem współpracy podaję możliwy termin realizacji. W pilnych przypadkach – po uprzednim uzgodnieniu – sprawa może być załatwiona w krótszym terminie.
Jaki jest koszt prowadzenia sprawy?
Koszt prowadzenia sprawy zależy przede wszystkim od koniecznego nakładu pracy.
Najczęściej już w trakcie pierwszej rozmowy przekazuję informację na temat wysokości wszystkich opłat.
Czy możemy współpracować zdalnie?
Bardzo często działam całkowicie zdalnie. Dokumenty można przekazać mailowo, a sprawę omówić telefonicznie. Można też załatwić wszystko na spotkaniu w biurze w Krakowie. Zdarza się, że ze względu na specyfikę sprawy powstaje potrzeba wykonania czynności poza Krakowem (spotkania, negocjacje itd.), co również nie stanowi żadnego problemu.